måndag 26 maj 2008

Koffein - min bästa vän


Min räddare för att jag inte ska somna om nätterna är coca cola och kaffe i mängder. Hålla hjärnan allert med socker verkar funka för även om jag var vaken halva natten inatt och pluggade så är jag hur pigg som helst nu ....efter 12timmars steckpluggade...har gått igenom njurarna och nu vet jag varför man blir så jäkla kissnödig av öl =) Levern har jag också plöjt igenom samt magochtarm kanalen..halva vägen känns det som..Önskar i denna stund att jag hade ett snillehuvud som tog in allt jag läste för att sedan komma ihåg allt då jag sitter och skriver, men så lyckligt lottad är jag inte.

Vilket tjat om mitt tentapluggande, finns det inget annat roligt att berätta om? Nää..faktiskt inte..men efter onsdag så kan jag börja leva igen och ska träffa Wilma (som för övrigt har namnsdag idag, GRATTIS MIN ÄLSKLING), så är jag tillbaka i verkligenheten, kanske en aning störd efter mitt osociala liv som student. Så ha tålamod mina vänner, jag kommer att hämta mig...en dag =)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Maria
Hela Skåne håller tummarna imorgon.
Det går säkert bra den här gången.Du är jätteduktig Maria.
Jag skall hjälpa dig med eldningen fast det är eldningsförbud i Skåne.
Plugga inte för länge ikväll.Låt din hjärna få lite vila.
Pappa och Mamma

Anonym sa...

Hej babe! Hur gick det med tentapluggandet?! Vad sägs om en dejt nästa vecka - var ju att tag sedan vi sågs..

By the way - hoppas ni hade det trevligt i går!

Kram a lot!