söndag 8 juni 2008

intressant att läsa andras bloggar..

Bloggen är som en dagbok som är öppen för alla, visserligen skriver man kanske inte sina innersta tankar men man får ta del av sina vänners vardagsliv och andras...som Linda Rosings liv. Jag läser hennes blogg och förundras över hur människan lever sitt liv, vad hon spenderar sina pengar på och vilka bilder hon publicerar på sig själv...Vilken människa! Jag vet inte, men i ett av hennes inlägg har hon skrivit följande:

"Nu ska jag be min dotter ta bort mitt nagellack påmina fötter. Eftersom jag har gelenaglar så måste jagfå hjälp att ta bort det. Annars lossnar dom."

Gelenaglar på tårna??? Vad är detta? Är jag helt efter då jag endast trodde att man kunde ha lösnaglar på fingrarna eller har jag kanske missuppfattat henne...man slutar aldrig att häpna åt dagens mode...eller vad det nu är.

Inga kommentarer: