onsdag 4 juni 2008

Jakten på miljon(erna)...

Vad skulle du göra om du vann 100miljoner kronor? Helt sjukt mycket pengar men ack så härligt att aldrig behöva tänka på ekonomin och ha råd med allt man vill ha och resa dit man vill, när somhelst...
Jag har alltid tyckt att det här med spelande har varit spännande och lite nervkittlande. Så jag har väl spelat och tippat lite då och då, aldrig vunnit så mycket men igår då vann jag på keno! Inte så mycket pengar men ändå, jag fick ta del av den där härliga känslan av att man har vunnit något (även fast det inte alls handlade om mycket pengar..) men ändå! Så nu har jag fått mersmak och jagar vinsten på Lotto som är runt 100miljoner. Inte illa, och chansen finns ju för...spelar man inte, så vinner man aldrig, eller hur?
Hur som..jag spelade ikväll men vann lite på Kenot (igen) Känns som det är vinst varje gång faktiskt=) På lottot vart det sämre, inget än sålänge men skam den som ger sig..Gissa hur jag ligger och fantiserar på kvällarna om vad jag skulle göra om jag vann...oj, oj oj...En Audio TT står ju högt upp på listan =)

Skönt att få dagdrömma lite och komma bort från en fattig studentekonomi..
Jag ska spela på Keno igen imorgon och återkommer om ev.vinst...11rätt ger en 15miljoner...=)

Inga kommentarer: