fredag 27 juni 2008

Klassisk midsommar!


Lite sent kanske att skriva om midsommarfirandet som var för exakt en vecka sedan, men jag har arbetat i ett och har varit smått trött och däckat på en gång när jag kommit hem så bloggandet har fått vila en stund.

Det var i alla fall en väldigt trevlig midsommar som firandes i Söderfors av alla ställen, men det var precis som en midsommar ska vara; dans runt stången, picknick, solsken och självklart regn (som kom passande till kaffet) MEN det gjorde inget för vi fann skydd under ett stort fint träd och ingen verkade tycka det gjorde något, barnen lekte lika mycket ändå och det var härligt att se. Wilma uppskattade dagen väldigt mycket tror jag. Efter dans och mätta magar begav vi oss hem till Annelie och Wilma somnade i bilen...Alla var rätt trötta så vi fikade åter igen för att sedan förbereda för att GRILLA (!!) Supergott och resten av kvällen spelade vi femkamp och jag förlorade i alla grenar..totalt kass var jag...men det gjorde inget =)


Det är inte lätt att lägga in bilder men jag ska ge det ett försök, bilden har jag snott från Annelies blogg...hoppas det är ok med dig?! =) Har ingen digitalkamera själv så jag nallar bilder från andra.


Remeber...nu går vi mot mörkare tider, hemsk men sant!

1 kommentar:

Anonym sa...

Ni är otroligt söta Midsommarflickor! Ett helt underbart fotografi!

Älskar Er!

Mormor och morfar