fredag 12 september 2008

4H med Wilma och Molly











Vilken härlig höstdag det var idag. Jag var ledig så jag träffade Fia, Jossa, Tuva, Molly och Wilma var såklart med. Vi gick tillsammans till gränby och sedan gick jag, Wilma och Molly till 4H och tittade på djuren. Alltid lika kul - för Wilma...Hela hon var full med getbajs när vi gick därifrån. Hon var så duktigt och lekta med söta Molly, förklarade vad djuren hette och vad dom åt..så sööööta tillsammans.








Sedan blev det lunch tillsammans med tjejerna på Gränby. Annelie var också med, vilket var jättetrevligt. Wilma försvann för ett kort tag vilket medförde att några äldre gubbar blev lite smått oroliga..men det var ingen fara på taket..hon var bara och tittade på snygga damstövlar inne på Wedins =) Men shiiit var snabbt det kan gå ändå att dom försvinner dom små liven...ena sekunden där...andra borta! Mitt hjärta satt i halsgropen...fast jag vet ju vilka hennes svagheter är; damskor...dvs högklackade stövlar...och det var precis där jag hittade henne..på väg att prova dom dessutom=)








4 kommentarer:

Anonym sa...

Blir så full i skratt när jag läser detta inlägg:-) Pözz

Anonym sa...

Vilka söta bilder du tog på töserna! Det var trevligt å ses....å vi ses ju snart igen! Kram!

Anonym sa...

Jäklar, här inne har det hänt grejer!
Hur söta får man vara?

Vad nice att Molly har fått en egen djurmentor! W är för go!

Syns ikväll! kramizzzzzzzz

Anonym sa...

Tack ännu en gång för i går gumman! Det var länge sedan jag åt så god tacos!

Puss å kram!