måndag 22 september 2008

Plugg och motion




Med fyra tentor som kommer nu i oktober är det verkligen dags för lite tentaplugg, extrem diciplin på mig själv och ett personligt schema! Det kommer att bli en förjävlig månad men det är bara att bita ihop, för sen så blir det lite lugnare. Jag har börjat vänja mig, det är alltid så här...till och från...mycket och mindre att göra. Men det är väldigt intressant. För att råda bot på min trötthet försöker jag röra på mig, och ikväll var jag ute och sprang runt gränby/nyby...långt blev det och det var väldigt skönt när jag väl var hemma.




Till något helt annat, kolla in nya Nickis i Uppsala. Jag och Wilma var där...och det var sjukt kul att åka nya rutschkanan...tjiiiiihoooo vad fort det gick...barn som föräldrar...alla kan leka =)

Inga kommentarer: