lördag 13 december 2008

Heliga helg...

Underbart med helg! Även som student så är det skönt att man kan koppla av lite och lämna skolarbetet för en stund.

Idag har jag gjort ingenting! Legat i soffan och tittat på tv, bara tagit det lungt. Ok..lite småilla mådde jag eftersom jag och min vän fia tittade på Idol igår kväll och drack vin...MYCKET vin, men det var supertrevligt och fia visade mig hur man redigerar den här bloggen, så..vad tycks?

Först la vi upp en bild på mig som var lite speciell om man säger så...men efter samtal från mam å pa så tog jag bort den...igår med vin i kroppen tyckte vi den var sjuuuukt bra..

Kevin vann idol, å det var helt rätt! Få se hur mycket man får se av honom i media framöver, brukar ju alltid vara 2:an som syns mest...

Luciadagen var det visst idag, trodde det var imorgon...men jag har fått se en liten lucia iaf, å det är min underbara, söta Wilma...de hade lussefirande på dagis. Bilder kommer snart!

Inga kommentarer: