onsdag 10 december 2008

Jul, stress, svett och helt galna människor....

Svensk jul...härligt, underbart och alldeles...underbart..på julafton alltså. Vägen dit är en helt annan, allt kånk och stånk i affärerna, jagandet av den perfekta julklappen...tidsbrist och sjuuuukt mycket folk ÖVERALLT! De är som små råttor å överallt finns dom...


Som idag...50% på julstjärnor i en affär. Billigt - ja! Klart man vill ha, men då står det ett par som ska köpa ALLA julstjärnor och inte släpper fram ngn annan för att kika. Lilla pms-Maria ser detta och ska självklart också bli delaktigt i letandet efter den "vita" och "blåa" stjärnan (som det för övrigt bara fanns ett fåtal av kvar) Alltså..detta par vart ju bara för mycket...dom tog ALLA julstjärnor (ca 10st) å jag som snällt hade hjälpt till att leta fick nöja mig med en svart julstjärna å en vit...(fick det till slut efter att jag frågasatte om dom skulle ta alla stjärnorna)...

Jag bävar inför mellandagsrean....hoppas jag inte har mens då...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Eller så kan du ju låta bli att trängas på mellandagsrean ! ;)

Anonym sa...

Vilken grym layout ;)!!!