fredag 19 december 2008

Ladda batterierna...



Jag tror jag behöver det...känner mig totalt nerstressad..glömmer saker å till min stora fasa märkte jag att jag hade glömt bilnyckeln i bildörren idag, den har suttit där hela natten å ingen har rört bilen. Helt otroligt!! Antingen finns det hederliga människor där ute, eller så har ingen lagt märke till bilnyckeln i dörren...


Jag brukar aldrig glömma saker, men nu är det illa...usch. Får ta och varva ner lite. Imorgon ska jag och Wilma åka och bada, bara ta det lungt och ha det såååå skönt på Fyrishov. Inga affärer eller julklappshandlingar...Jag är btw nästan helt klar med alla julklappar nu, har några kvar som jag ska ta å inhandla nästa vecka. Men det är då det!


Såg att Fyrishov erbjuder:

Sköna onsdag:
Unna dig ett kvällsbad i stearinljusens sken, med lugn musik och rofylld stämning. Kvällen inleds med en välsmakande medelhavsbuffé i restaurangen. Den står uppdukad från kl.18.00. Vid 19.30 är du välkommen in till äventyrsbadet som vi för kvällen förvandlat till en lugn oas med skön musik, levande ljus och poolbar. Nu finns tid för bad, avkoppling och att umgås med vänner. Kvällen avslutas klockan 22.00.
Maten
På buffébordet står ett urval av spanska tapas, turkiska meze och italienska antipasti. Tre olika huvudrätter med kyckling, skaldjur och lamm. Till efterrätt finns frukt, ostfat och Tiramisu. Till maten serveras vin, öl, juice eller vatten.
Pris och bokning
Skön badkväll med medelhavsbuffé och ett glas vin, öl eller alkoholfritt 295 kr. Vill du byta om på relaxavdelningen med tillgång till gym lägg till 55 kr.




Vilka skulle vilja bara med mig en onsdagskväll i stearinljusets sken?? Om ingen vill, så kommer jag att åka själv, för det såg sååå skönt ut =) Men jag vill gärna ha sällskap med mig...annars kommer alla kolla snett på mig å tro att jag inte har några vänner...

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vill! Jag vill!!!