måndag 8 december 2008

Planerad flytt....

alltså här i cyberrymden...inte fysiskt iaf =( Ursäkta mig men...DENNA BLOGG SUGER!!! Allt är jobbigt, uppdatera, lägga upp bilder...you name it! Så tipsa mig på nån annan bra blogg...som är enkel och smidig.

Ska oxå börja korta ner mina inlägg (efter synpunkter =) har nämligen en tendens att skriva för långa inlägg..är medveten om det men eftersom jag bloggar så sällan så blir det så mycket (ska bli bättre på att bloggga oftare oxå)

Idag har jag gjort om i lgh:en igen !!! Varit i skolan...sen tagit det lungt.

Det var min dag! =)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, å jag som nyss lämnat blogg.se för blogspot.com - just för att den sistnämnda är så enkel :).

Men öppna en blogg på blogg.se - enkelt och snabbt.

Anonym sa...

Du kan blogga på Metrobloggen, enkelt och många läsare då dina inlägg hamnar på framsidan å så har dom en topplista:-) Ktamiz gumman