lördag 9 juni 2007

Nytt bloggförsök

Den förra bloggen fungerade inte riktigt som jag ville, kanske var det jag som inte förstod hur den fungerade men hur som helst så hoppas jag att layouten blir lite snyggare här samt att bilderna blir lite bättre.
Det är faktiskt väldigt kul att blogga, lite beroende framkallande...

I alla fall...idag så var det "dagen efter" dvs, huvudvärk och trött. Jag och mina vänner gjorde "stan" igår kväll och det var jättetrevligt. Vi grillade i det fina sommarvädret och drack gott och sedan begav vi oss ner på stan och dansade till dansband ( I like), discomusik och ja..allt som finns =) Det var en jättelyckad kväll!
Jag har undvikit solen så mycket jag bara kan, dels för att jag har bränt mig ganska så mycket och sen så lockade inte soladet speciellt mycket idag av vissa orsaker...=) Det märks att man inte är 18 längre, då var jag aldrig bakis...men nu pallar man inte mycket inte...
Wilma och jag har i alla fall haft en underbar dag tillsammans, hon lekte som vanligt med sina maskar, insekter och gud vet vad...hon verkligen älskar att pyssla om dom..de är hennes små bebisar...hmm..jo så säger hon i alla fall...Vi somnade på soffan efter 12 och sov i ja, minst två timmar...välbehövligt kan jag säga =)

Nu ska jag hoppa i säng för att ta igen all sömn som jag gick miste om inatt (sömn är jäätteviktigt för mig)

Sov gott!

Inga kommentarer: