måndag 11 juni 2007

Åskvarning!

Jippi! Äntligen kanske vi får lite regn och åska över oss, jag som är så faccinerad utav blixtar och dunder, smhi har gått ut med en klass 1 varning vilket betyder att det kommer att mullra ordentligt i eftermiddag. Lagom är bäst tycker ifs jag då, men om det blir ordentligt får vi väl sätta oss i bilen. Jag är lite manisk över det där jag..kommer ihåg den sommaren då jag väntade Wilma och hade gått över tiden. Det var en varm dag och plötsligt kom världens åskväder, på landet brukar det bli värre....satt och tittade på blixtarna som spelade på himmelen och när det började dra förbi så tog jag bilen och "förfölde" åskan...hade lite tråkigt och tyckte det var en bra idé då..
Kom ihåg att dra ur alla sladdar och annat, annars kan det börja brinna! Det har jag också lärt mig sen förr =)

Nog om det, jag fick nyss veta att jag klarade hemtentan. JIPPI!!! Ni anar inte hur skönt det är, jag kämpade hårt! Skulle inte ha varit så kul att få göra om den...ingen som helst lust med det just nu.

Nu måste jag ut och doppa mig i poolen, det är såååå varmt!!!

Kram

Inga kommentarer: