måndag 9 juli 2007

Jag har inte haft tid att blogga ett dugg, det har varit fullt upp sen i torsdags. Jag hann i alla fall med allt och det blev en lyckad födelsedag för Wilma. Vi åt tårta och kakor. Moster Anna och Sofia samt Philip kom på besök och självklart mormor och morfar. Paketen flödade och det Wilma var i sitt esse..Hon bokstavligen badade i alla presentpapper och paket. Vi fick ta en paus för att hon skulle få en chans att lugna ner sig lite, kändes inte så kul då hon knappt tittade på vad hon hade fått utan raskt skulle på ett nytt paket. Blir väl kanske så när det blir så mycker runt omkring..
Wilma somnade ovaggad den kvällen kan jag säga...
Dagen efter kom Sofie,Molly, Annelie och Tobbe på besök. Hon fick en pruttkudde, engångkamera och ett sett med piratsaker (pistol, ögonlapp, etc) Väldigt uppsakattat var presenterna, hon har lekt krig rätt mycket kan jag meddela =)
Vi åt lite lunch och när tårtan skulle serveras åkte den i golvet . Typiskt...men det fanns en extra tårta som jag och Wilma hade gjort, så fikat var räddad.
Molly åt (sög) på ett äpple medan vi andra åt kakor och kaffe...Hon är så söt Molly! Och vad hon utvecklas snabbt, det är knappt så att man hinner med, varje gång man träffar henne så har något nytt hänt och så har hon växt lite mer...
(Jag snabbbloggar lite nu för Wilma gillar inte att jag sitter framför datorn när hon är i närheten..avis kanske??)
På eftermiddagen kom Emma, Casper och Emmas mamma Karin. Av dom fick hon en kläning och en jättesöt vattenflaska. Casper och Wilma hade roligt ihop.
Sen på lördagen jobbade jag hela dagen, men farmor och farfar kom och då fick hon en sandlåda samt lite ritsaker...Sandlådan var jätteroligt (utan sand!!!) hehe, men den kommer..Hon hittade lite maskar i den, så där satt hon hela dagen igår.
Jag har jobbat som sagt hela helgen och var rätt trött igår kväll när jag kom hem. Idag är jag ledig och nu kan vi äntligen leka med alla hennes leksaker som hon har fått. Jo, jag tycker faktiskt också det är kul med leksaker..Det är inte för intet som jag köpte en drake till Wilma...det vart jag som flög med den mest...skitkul är det =)
Av min mamma och pappa fick Wilma ett pippitält som vi ska ha lite picknick idag i...hon älskar det tältet! Av Anna och Philip fick hon jättesöta kläder och av Fia fick hon ännu mer kläder...Hur mycket presenter som helst, orkar inte ens räkna upp alla. Okey då...hon fick en fyrhjuling av oss (mama och pappa) som hon ÄLSKAR!!! den går i 2,5km/h och det är lagom om inte lite väl sakta...men hon tycker jättemycket om den. Vi hade dock lite problem att montera ihop den pappa, Philip, Anna och jag...men jag kan ju meddela er att det var en barnlek...

Inga kommentarer: