tisdag 31 juli 2007

Nya smakupplevelser...

Visst är det så, i alla fall för mig. Min vän Sofie och hennes Johan bjöd på Indisk mat i helgen samt en hel del alkohol =) Det var kanongott måste jag säga! Jag har aldrig ätit indisk mat och det ska jag börja med, för det var verkligen supergott! Kul att variera maten lite ibland, lite kryddigare mat än den svenska falukorvshysterin...Det var en jättetrevlig kväll, tack Fia å Johan!
Jobbet är det som tar upp min tid mest ju nu, jag bor nästintill där känns det som...börjar ta på krafterna lite nu men nu har jag bara 1 vecka kvar drygt..sen är det lite ledighet innan skolan börjar då...KUL!!!!
Som jag sa på festen, att det inte är någon idé att skriva då motivationen tryter..jag har jobbat sen åtta i dag och ögonen rullar snart runt min egen axel...så god natt alla! Inga bilder blev det den här gången heller...Ska skärpa mig...dagboken/bloggen...NattiNatti

1 kommentar:

Sophia sa...

Stackare! Jag vet hur du känner dig. Idag råkade jag säga " mitt hem" om kramgården, illa illa.
Ring mig ikväll!

Puss