torsdag 12 juli 2007

Trött idag.

Regnet bara öser ner, gråa moln så långt ögat kan nå...=( Lite åska dock, checka blev rädd och ville in. Jag stod på altanen och såg en hel barnaskara komma skrikades i full fart. Dom vart nog lite överraskade, det dundrade rejält ett tag så vill höll oss inomhus jag och Checka. Wilma är hos sin farmor idag för jag ska jobba kväll, hon och farfar är ute och åker fyrhjuling i skogen, antar att svamp ska plockas...
Tog en vända med Checka i skogen och hann precis innanför dörren då ett nytt regnoväder kom över oss...Tråkigt värre...Svenska jäkla sommaren. Sen så har Checkas sår gått upp, limmet verkade inte hjälpa för såret är lika stort som förut. Får väl punga ut med 2000kr till då...Hon haltar också...lilla gumman..
Jag ska snart åka iväg till jobbet, har ingen som helst lust att arbeta idag...men men..får väl lösa lite korsord med tanterna, det gillar dom.
Imorgon åker Wilma till mormor och morfar, jag och Tomas ska om vädret tillåter ut och fiska. Då ska det banne mig inte regna!

1 kommentar:

Anonym sa...

Det är väl härligt med svenska sommaren ;) !?!

Jag e tebax i U-a nu...vi får ta å höras. /annelie